Thursday, February 17, 2011

Keluarga Mak Angkat....

  Hai selamat bertemu  kita di ceritalucahh.blogspot.com...kali ini aku ingin
menceritakan kisah yang berlaku semasa aku masih bersekolah di tingkatan
2 sekolah menengah....dipendekkan cerita aku ni seorang budak lelaki yang tinggi
dan berkulit agak gelap....Aku tinggal di sebuah rumah teres 2 tingkat...
Aku dilahirkan didalam keluarga yg agak serdahana...
Aku mempunyai seorang rakan karib yang bernama E (nama singkatan) kami
berkawan semenjak sekolah rendah...oleh kerana aku sangat rapat dengan E
maka ibunya  Menyuruh aku menjadi anak angkatnya....Aku pon terima jer la..
 
Kisah seks ini terjadi semasa ibu-bapaku keluar negeri untuk urusan perkerjaan,
jadi aku terpaksa tinggal dirumah bersama kakaku yang berkerja...
Jam didinding sudah menunjukkan pukul 9.30 malam....kakaku menyuruh aku tidur
kerana perlu kesekolah esok.....aku pun bangun dengan gaya membentak...terus meluru
ke atas..semasa aku mahu melangkah masuk kebilik..aku mendapat satu idea.....
"bagus juga kalau aku tidur dibilik mak" kata aku...aku pun masuk kedalam bilik
ibuku dan terus mengunci pintu.....aku membuka penghawa dingin dan terus melelapkan
mataku....

Keesokan harinya semasa disekolah E mengajak ku ketandas katanya ada benda baik....
aku pun mengikutnya...tibanya kami ditandas E menunjukkan senaskah majalah lucah
milik bapanya....Kami menghabiskan setangah jam membelek majalah tersebut sambil
mengurut2 btang masing2.......semasa pulang E mengajakku bermalam dirumahnya...
aku pun bersetuju....semasa didalam kereta E menyuarakan kepada ibunya untuk mengajakku
bermalam dirumahnya...Mak angkatku bersetuju kerana esok merupakan hari minggu....
tiba2 E membisikkan sesuatu ditelinggaku..."Malam nie Aku tunjuk cerita best"..

Malam itu selepas habis makan malam...Mak angkat ku atau lebih mesra dengan panggilan
mak wani meminta E dan aku kekedai membeli roti untuk sarapan esok...tiba-tiba bapa
E atau lebih mesra Ayah menyruh kami membelikannya rokok sekali...Mak wani Menghulurkan
wangnya...Lantas E dan aku bangun dan Menolak basikal untuk kekedai....E mengayuh basikal dengan
laju katanya "Kalau Kau Lambat terlepas La kita cerita yang best tu" Akupun mengayuh dengan laju
Kami Tiba dikedai Dalam Hanya 3 minit Jarak Rumah E dengan Kedai Lebih kurang 700 meter....
Selepas Selesai membeli kami pulang kerumah dengan mengayuh basikal masing2 dengan laju..

Semasa tiba dirumah E menyuruh Aku menolak basikal aku supaya tidak didengar oleh Ayah dan ibu E..
Kami menolak basikal tanpa memgeluarkan sebarang bunyi...Kami meletakkan basikal kami dibelakang rumah...
dan menuju ketepi rumah...E menyuruh aku tunduk supaya tidak dilihat...." apalah yg mahu dilakukan oleh E ni"
basik hatiku....Tiba2 E mengeluarkan batangnya dan terus melancap...E menunjuk kearah ruang tamu....Rupa2 nya
Mak Wani sudah berbogel tanpa sebarang pakaian begitu juga ayah E.....

Mak wani sedang Mengolom batang Ayah E dengan rakusnya....begitu juga dengan ayah E....dia Menghisap dan
memasukkan jarinya kedalam pantat mak wani...tubuh Mak wani berwana putih seperti kulit nora danish.....
selepas 5 minit menyaksikan aksi itu E mengajak ku masuk kedalam rumah.....E pun membersihkan btangnya
dan memakai seluarnya....

kami Mengetuk pintu dan memberi salam..tetapi tiada yg membuka selepas 3 minit mengetuk mak wani
membuka pintu...dan berkata awal kami pulang seterusnya menyuruh kami masuk..semasa mak wani membuka
pintu aku dapati terdapat air mani di bibirnya....malam itu aku tidak dapat tidur lena memikirkan nya...



IKUTI KELUARGA MAK ANGKAT PART 2......Akan Datang....

6 comments:

  1. terbaik la aku pon try

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hai sy ida.. selalu gak sy main bersama kwn hubby tapi dengan pengetahuan dan izin nya.. hubby sy jenis spoting dan x kisah... ye la dia seorg gay dan mmg x bernafsu pd sy... jadi untuk menghilangkan kegersangan sy ni dia izin kan sy main ngan org lain.. kalau nak kenal sy add la ym sy eidabogel@yahoo.com

    ReplyDelete